lördag 8 januari 2011

Nu blir det fredagsmyyyys!!

Fredagen är snart förbi och den utnyttjades väl inte speciellt mkt den här gången...
Blev till att umgås med familjen mest. Trevligt det med.
Har dessutom en mage som ständigt gör sig påmind... så det var väl bäst för både kropp och sinne att ta det lugnt.

Tisdag kväll blir det hockey på Globen DIF-AIK
Kommer bli sjukt kul =)


Ungefär som jag ser ut på bilden känner jag mig just nu. Eller jag ser glad ut och det var jag med.
Men jag föreställer en Djurgårdare, pajas, clown, idiot....
FAN!

Har rengjort hos "Paddan" som egentligen är pojkarnas jobb. Men vattnet var så äckligt grumligt och odören i rummet var inte av finaste sort... typ stank kloak.
Och så var det bastuvarmt här, sitter typ i top och trosor.. Ändå dör jag snart av värmeslag här inne..
Nu ska här fixas dip och glufsas chips med filmen "SALT". Hoppas den är bra som så många säger. Fredagsmys på tapeten som målaren säger.

På återseende.

//Lotta den bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar