onsdag 26 januari 2011

Ring, ring

I morse kom Pia över och drack kaffe och vi snacka lite om allt möjligt. Men jag var ruggit trött och mådde riktigt illa. Men sedan piggnade jag till och vi snackade vi om er makalösa killar.
Och har nog pratat i telefonen med alla mina närmaste vänner idag.
I love you.
Ni behöver inte oroa er.
Men jag är glad att ni "tar tag i mig och frågar frågar FRÅGAR" hur jag mår idag, vad läkarna säger och vad som händer. Och jag vet att ni alla ställer upp till max om det är något som händer efter operation. I morgon ringer min läkare igen och då får jag väl säkert en släng av deppighet igen. Eller så inte.

Magvärken är crazyfucker av rang idag.
Lillen kom till undsättning.
 Det där, det där gott folk, är min man!
Denna man kan du lita på ;-)

Hallen då, jag har grundmålat väggarna, fogat och fått taklister på plats. Det var väl bra? 
Nu ska jag ge mig själv lite smörj så jag blir len och mjuk.. hehe. 



God natt folkens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar