fredag 21 januari 2011

Fredagsmys

Jag har stressat som fan idag. Snoozade bort trettio nyttiga minuter som jag skulle ha haft till att få i mig mitt nödvändiga kaffe.. Är ett riktigt "Bad Ass" utan mitt morgonkaffe.
Dagen idag har gått bra. Möte, besikta bilen och röntgen var inplanerade saker.
Efteråt drog vi till Globen och fick med oss 5 st härliga biljetter till DIF matchen i morgon kväll.
Tycker det är så jäkla mys när typ hela Hovet  halsar stora starka och härjar! DIF är här lixom.

Därifrån fick jag också med mig ett par byxor och en tröja till Billy Boy och med det också två till biljetter till den 3/3 (Marcuz födelsedag).


Efter den matchen blir det Cräjzy Biatch utgång med Wifey!! Vi ska dansa.. :P



Daaaansa sa jaaaag!!!

 I feckin löööv it!!! 
Black Eyed Peas - The Time

Och nu är det myyyys som gäller.. Lite sent jag vet, men va fan!! Bättre sent än aldrig!! 
Ciao, har inte tid med er längre.. 


Pözz


Black


Black Eyed Peas - The Time

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar