fredag 21 januari 2011

Svammel

Det enda positiva idag är alla mina obskyra drömmar.
Annars suger det mesta. Ni vet ju hur det är... Men snart är jag frisk igen och älskar hela världen.
MEN INTE NU.
Jag är krasslig, kommer säkert bryta ut i Schwajn fluen lagom innan operation. Min alldeles vanliga tur..

Lyssnar sönder Enrique Iglesias - Takin' Back My Love
Jag bara älskar Enrique röst.. Och snygg med ;) Lyssna!!!


Åker tidigt som satan imorgon ska på "möte" i morgonbitti kl 8.00, därefter till Nacka och besikta bilen och därifrån till Sabbatsbergs sjukhus för röntgen.
Jag ska kirra biffen med den här idiot operationen!
Får ta en sak i taget helt enkelt.
No stress.
Mycket stress.

Har druckit vettlöst mycket kaffe och tillika råder totalt kaos i huvudet mitt.
En uppsjö av... äh, en salig blandning av allt. 

FY FAN VAD JAG SUGER!(Weeeell, kanske inte).

Get me?

Kärlek!!
 

God Natt och ta hand om er <3

1 kommentar: