söndag 30 januari 2011

Bio och slakt

Var på bio med kidsen och vi åt på Donken. Alla var nöjda och glada. Och trevligt hade vi, jag och mina valpar.
Filmen var helt OK, vare sig bra eller dålig. Men barnen gillade den och de var väl huvudsaken.

Nu är det dags då da. I morgon blir det operation kl 7.00 på morgonen. Jag är först upp på operation och slipper ligga och vänta o vänta. Det är bra för de finns inget värre.
Som jag förstår blir den här operationen ingen lätt match, väldigt mycket förberedelser med olika mediciner också. Blir nog minst 4 timmar på operationsbordet i morgon.
Vågar man hoppas på att det blir bra nu?
Nej, ni nu ska jag mysa med Musse och vi ska titta på en film jag hyrt och äta en varsin semla. Kl 24.00 får jag inte äta eller dricka mer.
Han är go Musse, får låna hans dator eftersom han har mobilt bredband vilket jag inte har längre. Sa upp det för inte så länge sedan. Och så kör han in mig till sjukhuset i morgonbitti och får barnen till plugget.


Skriver nog något senare, kommer nog knappast kunna sova inatt.
Lite dagens bilder kan ni få..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar