måndag 3 januari 2011

Dum och Dummare




Är så irriterad så jag tror bestämt att jag är på god jävla väg att explodera.
Kan någon tala om för mig vad "CHEF" är för någonting?
Rätta mig om jag har fel.. MEEEEN en person som är anställd. Inte vice vd, inte ekonomiansvarig eller revisor. Utan helt vanlig anställd som tar sig rätten att flertalet gånger (hört det åtskilliga gånger) gå igenom och fråga sin "Chef" hur mycket pengar han har i sin plånbok, hur mycket pengar han har på kontot, vilka fakturor som kommer in och vilka summor dessa fakturor är på, hur mycket folk är skyldig "Chefen" privat. Och den anställda vill alltid veta vad "Chefen" tar ut för ett uppdrag. Och "Chefen" så LAAAAME svarar den anställda på öret.
Let's hope att den anställda inte tar överhand, för detta lär hända om Chefen inte lär den anställda vilken plats han har!!!
Dra mig baklänges, framlänges, ja alla jävla håll vad fan men grejen är helt sjuk?!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar