söndag 2 januari 2011

Söndag

Tog en fet sovmorgon idag. Ända till 12.30 för att vara exakt. Igår var en slödag, mådde inte bra utan var illamående hela dagen och kvällen. Idag har jag ont i hela kroppen och har 38.2 i temp. Bra början på det nya året de här.. Får nästan skylla mig själv för jag hade en önskan om att bli sjuk så ingen operation kunde göras. MEEEN nu hinner jag ju bli frisk, de kom förtidigt.
Vitt ute idag, igeeeeen!!
Humörsänkning. Kallt är det med för den delen! Måste säga att det är himla vackert, men nu börjar jag tröttna på vinter överlag.
Nu vill jag har 30 graders sol.
Och Nettan drar till Kap Verde i natt, och jag är inte ett dugg avundsjuk eller så..


Joråsåatteeehh. Det blev väldigt dagboksaktigt nu. Men jag orkar inte vara rolig, underhållande, smart och djup precis heeeela tiden. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar