onsdag 5 januari 2011

Lilla Lördag

Whooop, whooop!
Onsdag. Ledig. Segt.
Laga och äta mat kanske. Det där med att äta är ju ganska vettigt. Har ju inte varit vett med det i huvud taget de senaste dagarna.
Sen iväg in till stan för lite bang bang. Inte alltså. Träffa glatt folk som ger bra energi.

Dagen har vart bra. Umgåtts med Pia... från kafferep och skvaller, till utgång ikväll. I like!

Jag hoppas jag snart är back on track, så att säga. Det har varit en alldeles för lång och gruvlig period. Dels för allt med utredningen för Endometriosen som har pågått på tok för länge och sen för att jag hade fått så mycket bismak i munnen över en hel del annat.
Nu när jag tänker på det tror jag att det var nyttigt för mig. Även om jag var arg på mig själv på grund av mitt beteende, tror jag ändå att det skedde av en anledning. Det gav mig en rejäl dos perspektiv.
Vi alla behöver våra svackor och knogiga skeden tror jag. För det är först när dom flyter förbi och man tittar/tänker tillbaka som man inser att allt kanske faktiskt sker av en anledning.
Men det bästa är ändå den dagen man vaknar på morgonen och sitter med kaffet i handen och kommer på sig själv med att tänka: "fan, det är över nu. Den där klumpen i magen och gråten i halsen är borta. Det är nu jag börjar bli glad igen. Det är nu jag börjar leva fullt ut igen. Leva och njuta av det, inte leva för att hålla mig vid liv."
 Jag kan väl säga som så att det snurrar i huvudet... snurrar som aldrig förr!
Mycket som hänt, mycket som tänkts, mycket som gjorts!! Helt enkelt är det ganska för mycket bara!!

Ha en trevlig kväll <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar