lördag 6 november 2010

Vaken

Har varit vaken och hungrig sedan åtta. Var och träffade Djurgårds-laget igår som Julia hade tussat ihop med metoder som kan ifrågasättas men det var trevligt iallafall.
Kvällen tillbringade jag i soffan med thaimat och några glas rött till. Det kan nog bidra till viss bakfullhet denna tidiga morgon. Men jag hade mysigt sällskap.

Hur om hur. Idag ska jag färga mitt hår, beställa begravningsblommor, laga en god middag och avslutningsvis ta en drink med Johanna.
Mario Kempe
Träningsmatch.

Tänkte ta en ny bild på en pigg Lotta men kameran... funkade inte, så njut (och skratta) istället åt denna nyvakna bild från i somras. Låt er inte luras av vare sig smink eller en något promiskuös pose. Jag somnar i regel med sminket på och har ideligen inte så charmiga kladdmärken på örngottet. Och angående posen... helt ärligt. Är ni förvånade? (Postar den lite för att mina icke så promiskuösa och fina-i-kanten vänner ska sätta teet i halsen hehe)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar