fredag 12 november 2010

Trötta jag

Min pappa har varit här och vi har druckit kaffe och ätit en varsin stor chokladmuffins, pratat, ja njutit och så gav han mig första hjälpen med att komma hit med medicin så jag förhoppningsvis får bukt med min sjuka mage. Fick även näringdrycker som jag bör ta mot näringsbrist. Han är så omtänksam min pappa och älskad. Finns ingen jag får ut så mycket av. Min pappa är min bästa vän, den jag tror har alla de rätta svaren, kan allt och är den snällaste som finns. Han borde bli statsminister.


Alexsandra ger sin morfar en stor kärleksfull kram.




 
 
 
 
 
 
 
 
<---- Trött tjej. 
 

Är overkligt trött. Tror min diet bestående av alldeles för mycket Coca Cola ger bakslag.
Jag försöker kompensera så att det inte blir litervis med kaffe istället, inbillar mig att Cola på nåt sätt e lite bättre. Produktiviteten ligger i nuläget på nollkommanollnoll och som ni märker är logiken bortom all räddning.
Jag skulle kunna somna här och nu i min soffa och utan problem sova i ett dygn, eller två. Så känns det nu och believe me, det är inte ofta. Jag snittar en vanlig natt 5,5 timmar på tung sömn.

Fått min tomtedräkt idag :) ska hämta den på posten någon dag.
HOHOHO

Trevlig kväll allihop!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar