måndag 15 november 2010

96 st

Idag började jag att köpa på mig till barnens julkalender. Hela 96 stycken saker ska jag få ihop till den 1 december. Hela 12 st saker till Julia har jag fått ihop alltså 12 kvar. På fredag ska jag iväg och köpa resten, iallafall de mesta. Sen kommer de allra roligaste att slå in 96 st småpaket.. NOT!
Har inhandlat Julias födelsedagspresent också, vad det blev kan jag avslöja i morgon.

Har konstant känt mig hög de senaste dagarna. Och inte hög på ett bra sätt - nej på ett illamående "nu svimmar och spyr jag" typ av sätt. Har sovit hela dagen, orkar inte hålla mig vaken.

Jag har två st orkideer, tyvärr är jag ingen proffs på blommor, men botaniker-Pappa var inte sen med tipsen. De lever fortfarande (tror jag?) - och det är stort. Överlevt 3 månader med mig. Brukar räcka med att jag tittar på en växt så vissnar den. De fattar liksom att det är ett dött lopp.


1 kommentar:

  1. Jag slår mer än gärna in :D. Tycker sånt är jättekul :).

    SvaraRadera