torsdag 4 november 2010

Städmani

Detta blir alltså min rövdag det här året och för att inviga denna har jag tagit tag i de värsta av rövjobb och nej jag talar inte om analsex vilket jag antar också är en jävla pain in the ass (hehe, touche)

Nej - jag pratar om avloppsrensning. I ett kollektiv. Här bor en hel familj. Kan även tillägga att det inte har gjorts på tre månader.

Där fanns saker som kanske en gång i tiden har varit små hårstrån men efter tittade ner i avloppet såg det ut som en rabiessmittad kattfamilj i södra Rumänien bodde där.

Som en liten bisak kan jag ju säga att jag får kväljningar av ETT hårstrå i handfatet. ETT!

Nu var jag tvungen att trä på dubbla fryspåsar på både händer och fötter och DYKA NER i ett HAV av triljarders små äckliga hårstrån. Jag dooog och får kväljningar under tiden jag skriver detta.

Det stank DÖD av beläggningar och mögel. Och håååår. Nämnde jag det? H-Å-R.

Jag släppte ifrån mig avgrundsvrål efter avgrundsvrål under de två timmar jag spenderade där, sen hör jag ett FEJKAT sömndrucket "hej" bakom mig. Där står Billy. "Nyvaken".
Tjena.

Jag har nog aldrig känt mig mer nerdegraderad sexistiskt. Vilket på ett sätt väger jämnt med mitt jobb så jag ligger typ på nollan men fan vad jag är sugen på städhjälp nu alternativt se alla barnen rensa avloppet om en månad.
Sen städade jag köket och nu sitter jag i soffan med en kaffekopp lika stor som mitt huvud. Lite senare bär det av mot Globen, men först en dusch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar