onsdag 17 november 2010

Julfeber

Jag har fått julfeber! Längtar och ser fram emot första advent. Lite extra i år faktiskt. Jag älskar julen som ni säkert redan har förstått. Inte så att att få en massa julklappar utan mer all härlig julstress runtomkring som det årliga julbaket lagom till första advent, julpyntningen, barnens julkalender som de så ivrigt längtar till och massor av levande ljus. Idag har jag använt mig av internets flashiga sidor och klickat hem julgardiner, julpåslakan, juldukar, julköksdukar, julhandukar, duschmatta med julmotiv mm..
Men framför allt har jag köpt delar till min älskade "Disney" julservis från fyrklövern. Har hela matservisen med skålar, ungsformar, glas, uppläggningsfat mm..


Idag blev det kaffeservisen och dessa fina av servisen.. Ja jag är kär i min julservis.









Dessa delar jag beställde idag har ett värde av 16.000 kr
Och nu är väl servisen rätt så komplett.

För att höja julstämningen en aning efter mina köp idag, så köpte jag mig 4 st julstjärnor och en "Amelia Jultidning"


 
                     Nu väntar jag bara på sista helgen i november då jag kan börja julpynta på riktigt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar