onsdag 3 november 2010

Jobbat

På mitt jobb bär jag de mest ocharmiga skorna jag nånsin sett. För att ge er en bild av hur OVERKLIGT FULA de är kan ni ju föreställa er ett par CROCS (som är det värsta jag vet) Föreställ er i alla fall ett par crocs, fejkvarianten. Tänk er dessa abnorma, ENORMA, klumpiga ankfötter på lilla mig.

Jag ser ut som bokstaven L.
Till detta matchar jag ett par målarbyxbeklädda ben,  en stor tröja där det står "Von Dutch". Jag har nog aldrig känt mig så avsexualiserad, vilket på ett sätt är väldigt skönt då stället består av 99% hungriga män. Haha.
Superschysst kille, Som gav mig beröm för mitt arbete och sa "toppentjej". Men fan vad jag är sugen att se båda killarna göra mitt jobb.
Och när de är klara, svettiga och smutsiga, ska jag dunka dom båda i ryggen och säga "toppenkillar". Det ska jag göra och sen ska jag knäcka en bärs.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar