söndag 3 mars 2013

Grattis TONåringen

Min fina Marcuz har blivit STOR (men ändå inte så stor för mig, för mig är han min Bebis). Idag har han blivit tonåring och de börjar vi med en jäspning som en tonåring..
Han kom ner här nyss, när jag tog mina mediciner och fällde en tår om att inte vill bli stor. Lillen tror att pussar, kramar och gos tar slut då. Men det gör det ju inte (vi har vårt speciella lilla band Marcuz och jag). För mig är han min lilla bebis, alltid liten och gosig. Har alltid stått mig nära och är väldigt ödmjuk son. Bryr sig om, vet precis vad jag behöver om jag får ont. Är tröstande när jag gråter av smärta eller sorg. Han är min minsta finaste son som finns. Den tjej som får honom, den tjejen kommer bli lycklig hon..

Men en STOR dag för en LITEN kille, som ännu är mammas lille kille.. Jag Älskar Dig min 13 Åring!

JÄÄÄÄÄÄSP!! Första tecknet på att man är tonåring va?

En STOR seg råtta.. Akta så inte katten får tag på den..
Och ett kort fick han också och där i fann han ---->
500 kronor
En stor tårta till frukost också...

Sega Råttor.. Uääh

Marcuz tårta...

Födelsedagsbarnet tar först!!!!
 Kalas får vi ha för Marcuz lite senare eftersom han och Billy är sjuka i feber mm... Men vi i familjen har firat honom..
Och en sak har Marcuz och jag lärt oss idag och det är att trolla...


 Se så duktiga vi är.. Helt magiskt.. hehe..

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar