torsdag 14 mars 2013

En Emmaljunga mot en bmw

Hejbaberiba!!

Hur har ni det? Själv är jag just nu trött. Stega upp kl 06.00 trött och hade för en gång skull inte så fasligt ont och trappa ner min smärtmedicin till mindre än hälften. Vilket var rätt dumt gjort av mig för efter jag vart ute med Trassel så började smärtorna fint att smyga tillbaka.
De var bara att ta den fulla dosen.
Billy mecka in bilbarnstolen i bilen för de är jag inte haj på alls. Nu har jag och Rebecca bytt fordon nu, jag har blivit ägare utav en Emmaljunga och Rebecca utav en BMW. Plus att jag fick en söt liten gullunge..
De var lite lek, bus och sova en stund i mormors säng. Och jag låg bredvid o tänkte bara ligga där och tills han somnat in. Men då blev det inte riktigt för mormor somna rätt gott bredvid prinsen min.
Vakna till av att jag hade ont, och kom inte ur sängen, kunde inte ropa heller för d skulle Waynis vakna. Så jag messa Julia som låg på nederplan. Och hon kom upprusande och visste precis vad hon behövde göra.
Wayne sov ett tag till och sedan följde han med Julia till stan efter han ätit sin lunch.
Där skulle Julia köpa hårfärg och en duttpenna åt mig. En liten penna man har till mobilen, perfekt närmande har långa naglar. Strax efter kom Rebecca o hämta Wayne, lämnade Emmaljungan och tog bebis och BMW:n och drog. Jaha, vad ska jag med en Emmaljunga till? Marcuz vägrade sitta i den.. Hunden då? Nja..

Sen har resten av dagen flutit på. Vart på Apoteket, pratat med min läkare om en omfattande operation.
Nu tänker jag sova för i morgonbitti kommer mitt älskade barnbarn igen.

God Natt!!

Fick en kärleksmedalj av min söta son Marcuz, du är för söt!! Älskar dig!!!
Sista bilden är en duttpenna...
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar