måndag 11 mars 2013

Grattis och i efterhand..

Fredagens inlägg får ni nu.. Bättre sent än aldrig. På inlägget under står det ju även "fredag" men kollar man klockslaget så fattar man att det är "torsdagens" inlägg.

"FREDAG" nu då på riktigt började med de "roliga smärtorna". Fick lov att ta hjälp från gubben så jag kom upp. Efter kaffe i min bästa "Starbucks" mugg och morgon dosen av smärtstillande var jag extremt trött pga dålig nattsömn..
Så satt jag och och drömde om de "sexiga" skorna jag såg dagen innan när jag var nere med "kvinnomaffian" på stan
- Åh, hur skulle jag smöra för att få dem?

Klockan kvart i ett körde gubben mig och Julia till "Svea Mottagningen" för undersökning av Julia. Eftersom hon tidigare i veckan hade svimmat utav på sin praktik. Ville kolla järnvärdet mm pga att hon har riklig mens. Skrevs ut lite piller och sen var det upp en vända till "Medicinmottagningen" för att hämta hem en del grejor jag behöver inför läkarbesöket i veckan som kommer.

Därefter åkte vi till stan för gubben skulle till glasbanken.. Då passade jag på att smöra in mig för att han skulle kolla in de snygga skorna på "Scorett".. Den grejen gick ju ganska lätt.. Även Julia fick sig ett par skor.
Medan gubben skulle klippas till hos frissan så tog jag och Julle en varsin kladdkaka och latte till mig.
När man är stammis på stället så säger servitören och ägaren utav stället
- Lotta är här, klart det ska va mycket grädde.. O jo de blev de allt.. (Tror nog han är fikus) fast säg inget till nån ;-)

Sedan kom Julles pojkvän el möjligen flickvän (blonderat håret till kanariefågelsgult) misslyckad blondering alltså och målade naglar.. Riktigt gulligt (nästan).
Gubben och fågeln delade en flaska vin och sedan kvittra dom hela natten lång.

Men i fredags var inte bara en vanlig fredag utan de var Johannas, wifeys, knäppjohanna, Betty Boop och världens bästa på allt, som vän bl.a. Och en massa mer!!!! Love you Betty!!!
Och ett stort GRATTIS på 21 års dagen

Puss o hej!!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar