lördag 23 mars 2013

Framme i Koskenkorva-Land!!

God eftermiddag!!
Trött som fan, humör i botten, tårarna är inte långt borta, hejdlöst O N T med kraftigt stora bokstäver.. Mitt eget fel, med glömde av mig vid "Hotellfrukosten".. Tog äggröra, prinskorv, vita bönor, bacon.. Ja den typiska Hotellfrukosten helt enkelt. Meeeen!! Jag skulle skippat de farliga " vita bönorna".. Nu ligger jag här med kramper och ihållande smärtor till 190%.. Fick gå dubbelvikt upp på rummet.!! Fan vad arg jag är på mig själv (va tänkte jag med liksom, hur dum får man bli??) Står och tjuvröker i badrummet på hotellrummet, orkar inte gå ner och de går ej att öppna fönstret heller!! (Fy mig jag vet). Skyller på gubben som kom ner till hytten strax innan avstigning.. Musse, Edwin och Backis har festat hela natten och nu ligger han o sover!! (Jag ska med sova). Missa båtfrullen pga honom för jag var tvungen att vara mamma åt en vuxen karl.. Se till att han packade dina saker (var jag dom slutligen fick packa), se till att mäta blodsockret som låg på 21!! Blir då arg när man måste "dadda" åt en vuxen, där vettet går ur i samma takt som han dricker alkohol. Så ap-rak som han va nu efter pumpat i sig en jäkla massa öl ända till morgonen är "EJ OK" och straffbart är de banne mig oxå!! "Bara att plocka fram kortet och betala när jag ska shoppa" Smakar de så kostar det!!!!
Klockan är ställd till halv två då vi ska upp och ut och shoppa!! (om jag kan, vill säga)
Hoppas den brutala smärtan försvinner, har tagit 80mg långtidsvärkande och 60 mg snabbvärkande smärtstillande och insomningstablett nu för att kunna sova bort den allra, allra värsta smärtan!!
Har även tagit avslappnande tabletter så jag kan slappna av bättre (de gör så att jag inte spänner mig som man gör vid smärta).
Fick fina smycken igår i varje fall!!
Nu ska jag sova, ögonen går i kors nu!! Syns senare!!
Tyck lite synd om mig nu :-(









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar