tisdag 5 mars 2013

Backar bandet..

Hej alla underbara läsare!! Sedan finns det ju ett och annat popcorn som läser och har invändningar på vad man skriver om.(sådana finns det alltid). Men en blogg är där du kan skriva av dig om precis vad du vill.
En del älskar att blogga om mat, bakning mm. Jag skriver lite om livet i allmänhet. Jag skriver tex om mina barn, en del om min vardag, en del om mina sjukdomar, roliga saker, fester och jobbiga saker mm.. mm. Allt i en salig blandning.

Nu tänker jag backa bandet lite här och få ut det i rätta datum. Som ni vet har livet på senare tid varit rätt jobbigt. Trötthet, smärtor och så. Därför har bloggen tråkigt nog blivit lidande.
Men nu kör jag på..
Kommer nog bli en hel del inlägg idag.. Jag backar bandet nu alltså..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar