tisdag 26 mars 2013

Vad irriterande

Hej!!
Känner mig irriterad idag! Varför? Jo, de vet bara jag och de är 3 stycken anledningar till detta och det är privat och ingen större grej. Irriterad helt enkelt!!

Vad ska ni göra nu när påsken närmar sig? Har ni bestämt vad ni ska göra?
Här är inget bestämt, så jag vet inte alls vad vi ska hitta på! Skulle väl ha pratat om det idag, men tuppen i huset är sjuk så de är väl lika bra att låta tuppen vara, annars blir han väl purken!!

Har väl egentligen inte gjort så mycket idag. Tagit en promenad tillsammans med Julia då vi prata om "kärlek" och flickan är kär med lite sårad.. Man får kyssa en massa grodor innan man hittar sin prins.
Kärlek, ja du Julia de är en oändlighet av galenskap tror jag..

Hade ett litet kort möte idag och därefter gick jag o Julle ut. När jag kom hem så var det bara o ta Alvedon för då kom feber o halsont tillbaka. I morgon så måste jag boka tid till VC.
Så lattjo med den här rundgången!! Ett immun försvar som är i botten och man suger åt sig alla baciller min kropp kan hitta..
Nu är det Alvedon igen och sen ska jag nog krypa till kojs..
En varm kopp choklad får avsluta den här dagen.
Summan av denna dag är: Irriterad!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar