lördag 23 mars 2013

22/3 2013 (Vilken Daaag!!!)

Nu ligger jag här i hytten, först av alla. Är helt K O M A - Trött..
Vart på möte i skolan där vi pratade om händelsen i torsdags. Polisanmält via skolan och från oss för skadegörelse av hus och bilar.

Vi skulle åkt en buss kl 14.40, men vi tog bilen eftersom vi inte hade lust att ströva omkring på stan innan båten gick.
Slarva bort ena linsen i morse också. Vilket fick mitt humör att svaja..
Sen har jag gråtit och gråtit, ville inte åka med på kryssning och smärta o tröttheten var grymt jobbig. Kändes som jag lika bra kunde stanna kvar hemma och vara med barnen som kändes just då mer givande
än denna resa. Mådde och mår fortfarande sämst och tröttheten var/är trött (läs igår).
Har i varje fall stigit ombord, ätit Buffé (som inte var en höjdare heller) efterrätten var ok.. Man plocka på sig o kasta resten...
Tog en tur till Taxfreen... (Lite Shopping)
Var över till "Fun Club" o tog en alkoholfri drink. Sen däcka jag och nu ligger i hytten..
God Natt!!


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar