torsdag 21 mars 2013

En tråkig dag bara..

Hello!!!
Blir ett kort inlägg eftersom jag är trött och riktigt jäkla ONT idag!!
Var och fixa mina naglar, något som jag gillar att göra. De är fint och något som jag känner att jag är värd!!
Sedan var det hem direkt och fastna på rätt sida om bron som hade pajat. Riktigt kul att se att folk inte förstår att polisens tecken går före trafikljusen. Polisen som stod och vifta fram trafiken blev tokig på bilisterna. Han hytte med nävarna och gjorde flera galna saker.. Kul polis!! Ha ha!!
Billy råka ut för grymheter i skolan idag och de blev polisanmälan på.
I morgonbitti blir de möte..
Sedan hade jag, Billy o Mackan ett givande, förstående samtal om framtiden. Lilla Marcuz är rädd för den, de är klart.. Allt som händer, oro om döden, människors elakheter och hans känslor och tankar runt mycket. Mycket snurrar i en 13 årings huvud... Gör de i mitt med.. Haha!!
Var hem till Alexsandra för att lämna en nyckel egentligen med de blev mest prat om allt möjligt och en smarrig blåbärpaj.

I morgon är de en resa till Åbo kanske, men har förvarnat att jag ej kanske blir med eftersom jag känner mig paj (inte blåbärpaj) men paj..
Magen är paj och min energi har pajat!!
Många förstår inte..
Man förklarar..
Man försvarar..
Den osynliga sjukdomen är tillräckligt utmattande. Ibland önskar jag att människor kunde lyssna lika mycket som dom pratar..
Men kraften av en beröring, ett leende, ett vänligt ord, ett lyssnande öra. Är något vi sällan tänker på, men som ger oss livsglädje...

God Natt!!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar