måndag 18 mars 2013

Nu måste det väl vara den sista..

Som rubriken säger nu måste det väl ändå vara den sista begravningen på länge/evigheter helst aldrig mer..
I dag begravdes min farbror Christer vid "Lilla Dalens Begravningsplats" Och igår var jag och hämtade begravningsblommorna. Jag hade de i beställt det i "påsktema" dock en för plottrigt. Tog några bilder hemma på den igår eftersom man inte ser detaljer på avstånd.. här kommer de bilderna på begravningsblommorna som jag fotade hemma igår..








 Jättefina detaljer i begravningsblommorna, Som fågelbo, fjädrar och fjärilar och gick i lila.. Jättefin tycker jag.


Här är handbuketterna som också gick i påsktema med  fjäder, videung och röd ros. Jättefina de med..

Ja och idag var det ju självaste begravningen, jag kände mig illa till mods. Nu har det ju på 2 år varit 5 stycken närstående som lämnat jordelivet med 6 månaders mellanrum. Det blir slag på slag hela tiden.. Men om de nu finns en Gud, låt detta vara den sista.















På vägen hem var vi till Pappas gravplats i Turinge Kyrka och tände ljus. Men de blåste så dant att de ej gick att tända alla. Facklorna gick inte alls..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar