måndag 18 mars 2013

Begravning igen!!

De är måndag nu och har varit vaken sedan 04.47 och är dunder förkyld, ont i rygg o mage.. Tog mina smärtstillande, Alvedon för febern och penicillin mot halsen. 3 st avslappnande (som jag använder till att kunna slappna av vid smärtor) tog tre o de ger lugnande effekt.
Fan, jag hittar inga filterpåsar, fast jag vet att jag ska ha en hel bunt. Nånstans..
Jag känner mig illa tillmods idag, humöret är och svävar på hundratals strecket.
Ungar ska upp, och det är tjat o mera tjat. Kl 09.00 ska jag vara klar för att åka.
JiPpI de börjar bra!!! En börjar med att ska in och ta sönder en dator!! Julia har jag skrikit mig blå efter att hon ska gå upp!! Nästa grisar ner halva köket och jag börjar snart att böla ..
Och det är begravning idag!!!! Och en fattas!?!!??? FAN!!
Ungar tjafsar, hej och hå vad kul!!
Ja, vill inte de här.. Jag vill inte på en begravning till, jag vill inte!!
Fy fan.. Mår åt helvete, de gör jag verkligen..
Vilken dag.. Jisses vilken dag!!
Min handbukett!! På bild..

God Morgon!
Gör en bra dag!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar