fredag 8 mars 2013

Tack AllA ni!!!

Hej Bloggen!!!
Ett snabbt inlägg idag! Kväll!! Är jättetrött då de varit en lång dag..
Dagen börjar med att jag hejjar på mig själv över att jag ska ner på stan och träffa barnen, mitt barnbarn och en drös med vänner.
Bild nr 1. Hejar jag på mig själv att jag ska ta och åka ner på stan ett tag och luncha/fika med vänner som inte blivit så mycket utav sen senaste tiden. Smärta o trötthet tar livet utav mig. Men jag tvingar mig faktiskt. Vill inte sitta hemma bitter och tycka synd om mig själv.
Och jag har underbara vänner och barn som bryr sig om och alltid frågar hur det är ställt. Men jag kan inte bara tycka livet är pest jämt (även fast den är det).
Nästa bild nr2 är jag ute på väg till bussen , ja ni hörde rätt.. Jag har åkt buss idag och anledningen är av medicinska skäl.
Bild nr 3 sitter jag på bussen.. Wow vilken känsla att åka buss i jämförelse med BMW. Haha
Och bilderna 4- är på "Nancy's på Teljehuset. Vi som var där var ju först och främst nr ett "Jag" , Alexsandra, Rebecca, Marie, Therese, Linda, Jessica , Laila, en tonåring, en liten tjej och 3 bebisar!!
Riktigt lattjo att man kan umgås tillsammans med sina barn och sina vänner "På en och samma gång"...!!!
Trevligt, trevligt!!
Tack ska ni ha era underbara vänner, barn och barnbarn.
Sedan hittade jag den allra sista "Åre choklad" i stada!!
Och sista bilden är jag hemma och kl var 17.30.. Var på ett mindre roligt möte.. Men som slutade rätt OK!!

Så God Natt alla ni som gjort min dag..
Puss på Er!!































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar