tisdag 12 mars 2013

Babysitter

I lördags satt vi barnvakt medan mamma Becca var ute och röjde på Berget. Det var så kul att hon kom ut för en gångs skull med BARA sina vänner och hade skoj.
Och det bästa var att hon verkligen hade haft roligt också.
Lilla Waynis var här och röjde i stället.. Klockan är mycket och är trött så jag bjuder på bilder på bilder rakt igenom..

Här hittade vi Trassels sovkorg och den tyckte Wayne passade bättre till honom medan han satt och tittade på melodifestivalen..

Sedan körde han runt i lära gå vagnen..
Gooo Mooorrrn......

Lånar mormors läppglans..

Och så pudra näsan lite...

Hamna lite för långt bort.. men morfar var snabb han..

Och vips var jag tillbaka på ruta ett..

Börjar bli tröter efter 2 timmars bus i sängen..


Här somnar jag och BILLY och kolla in oss.. ser man inte likheten, dragen att vi är släkt allt.

Är du beredd nu då  mormor?

Här kommer jag...

Och fortare och fortare..

Snart i mål..

I MÅÅÅÅÅL!!!!
Morbror tränar

De är så roligt att äta frukost hos mormor och morfar..

Jag älskar macka..

Uff, morbror ska snygga till mig..

Men jag KAN själv!!

Morbror Mackan och jag vi leker...

Örrn örrn örrrnnnnn...

Wayne tänker lite finurligt på om Macka skulle vilje bada?
Ja så lattjolajban har jag haft hos mormor och morfar, moster och morbröder..
Vi syns på onsdag Mormor..
Tjingeling....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar