tisdag 8 januari 2013

Trassel-korv

Noll, noll, noll blogglust!!
Idag kom korven på 12 veckor. Söt liten jycke. Trassel har varit lite småtjurig mot korven idag, igår var de race när han kom och hälsa på.
Idag börja de leka mot sena eftermiddagen.
Var ner på stan och mötte upp Laila som hade samma ärende som jag.
Vi tog en fika och efter den kom en våg av starkt illamående. Känt mig totalt kaos i kroppen idag och kräkts..Skulle färga håret, de blev inte gjort, fixat ljusbrickan som inte heller har blivit gjort. Lite saker har jag fixat med. Ont i varje led o del i kroppen. Tror nog därför jag mådde råtta i morse. Säg för Guds skull nu inte att det ät vinterkräksjuka på G här!!! Har legat på soffan sedan kl 14.00 ca. Mår illa med vad jag äter.. Matos luktar apa..
Men vi är väl inne på 2013 och 13 är väl ett oturstal.
I morgon ska jag till kontaktsjuksköterskan Kl 13.00 och innan dess måste jag ringa en del samtal.
De är nu de glatta livet börjar!!??
Orkar jag de här, är jag stark nog för år 2013??
NEEEJ!! De är jag inte, inte för en ända behandling eller skräck träffar med överläkare..
Men jag måste!!
Nu ska jag dricka min Latte o sen studsa i säng och hoppas dagen i morgon är bättre.

God Natt!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar