lördag 19 januari 2013

Kalla Villa Ville Kulla

Sitter och halvnickar till, så jag lär väl somna här framför datorn.
Var ute med Trassel och jiissen det är iskallt där ute. - 24 grader där ute.
Stackars vavva han springer våran runda på 2 minuter. Stannar han så fryser väl de små tassarna fast marken..
Var hemma hos Mamma och lämnade lite presenter som jag köpte i Åre. Och så fick jag söta små presenter tillbaka. Små söta ting som betyder väldigt mycket. Får ofta gulliga små saker.. Mycket älskvärda..
Fick detta i en söt liten påse.. Ett ljus som ändrar färg när man tänder det (riktigt coolt), Sedan fick jag en nyckelring som är en litten bok med olika citat i "Mellan mor och dotter", En kylskåpsmagnet med texten "Jag vet att jag är i min egen värld. Det är OK, de känner mig här", Ett halsband med texten "Underbar och älskad" samt en badbomb i form som en "cupcake" och till sist en skylt med texten "Jag är inte en morgonmänniska" och de är ju sant eftersom mitt kaffe först, så kan vi snacka sen.. hihiii.. Tack Mamma, dessa ting är ursöta.

Blev bjuden på kaffe och semla men som vanligt får man max i sig locket. Blir så mycket annars. För mycket grädde.. Urjk!!!
Skulle varit hos middag hos farmor men mår fan inte bra, den jäkla ögoninflammationen har slagit till igen och tror jag fått bihållsinflammation igen. Dessa infektioner vill tydligen aldrig ge med sig.. Vintern år 2013 betyder nog bara otur..
Ont har jag också som betyder piller..
Färglada piller..

Nu blir det någon film att somna till så, jag sover och så smyger väl sig de andra iväg och säger - Jag sa ju det.. De har sina trick  här hemma.

Nä nu blir det en kopp choklad och filmtajm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar