onsdag 2 januari 2013

De går bra nu!

Jippi min Iphone 5 är hel igen.. Äntligen och jag är lycklig igen. Glaset sprack när jag halkade omkull på en isgata och telefonen flög ur handen på mig. Samtidigt slog jag mig halvt fördärvad där ryggen fick ta smällen (som jag givetvis redan har ont i).
Gud så ledsen jag blev för att mobilen gick sönder, samtidigt som jag blev ledsen över att de gjorde helvetes ont i ryggen också. Då var jag besviken och ledsen och ville inte alls åka till Åre heller.
Så såg min trasiga mobil ut.. De gjorde smärtsamt ont att se på den så här..

Så här ser den ut idag den 2 januari kl 12.31..

Min bil blev besiktigad idag också och den gick igenom helt smärtfritt, så nu kan jag tuta och köra i ett helt år till. Älskar min BMW, som aldrig gett mig några större problem.. Min bebis..
Tuta och köra.. TuT TuT!!!!
Har ont idag och känner mig riktigt off faktiskt. Ska ta och lägga mig en timme och har tagit smärtstillande och hoppas det blir bättre. Sen ska jag duscha, äta och därefter har jag en hel del MÅSTE göra!! Men först lite vila för en magen och rygg som tydligen bestämt sig för att vara väldigt elak idag.. Har inte ens matlust sådana här dagar.. Blääh!!



Ps: Finns dett någon som känner sig uppmanade till att sitta hundvakt till en söt Chihuahua och en tuff Bengalkatt?
Syns senare.. Nu blir de vila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar