måndag 28 januari 2013

*HOST*

God Morgon!!
Sovit Gott i natt?
Vaknade själv upp med en voffsing som puffa mig i ansiktet och lät som en liten gris.
Sen började hostattacken igen.. *hoooost Hooost* Väntar nu på att kl ska bli 09.00 så jag kan ringa VårdCentralen och få mer hostmedicin. Här hostas de och Julia har börjat tulla på min hostmedicin nu också..

Igår var jag på "Huddinge Sjukhus" och hälsade på min farbror som ligger där. Jag säger då det att cancer är fan en hemsk sjukdom. Tänk hur den äter upp dig inifrån.. På något sätt är det som att se ett varv till av mitt liv, händelser som inträffade i eller under och efter pappas sjukdom.
Men jag har också lärt mig mycket på den vägen..

Idag blir det ner till stan en sväng och luncha med Marie, sedan får jag se vad som händer under dagen. Städa av lite i det här råttboet också är det väl tänkt. Har bara förbannat ont idag.. Äta? Va e de idag?
Sådär nu har jag fått alla möjliga hostdämpande grejjer..
Nu en make over.. haha..

Gör en bra dag du med <3 br="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar