lördag 26 januari 2013

Blundar

Blundar jag, så finns det bara plats för dig, och tittar jag igen säger filtret i min hjärna nej. Finns det nånting kvar?
 Om du bara kunde känna hur jag mår
Om du bara kunde läka mina sår
Om du bara kunna veta hur det går
Då skulle du förstå Förstå
 Sover jag, så verkar allt helt okej 
Men vaknar jag igen kommer verkligheten rusande mot mig
Finns det nånting kvar?
Om du bara kunde känna hur jag mår
Om du bara kunde läka mina sår
Om du bara kunna veta hur det går
Då skulle du förstå...

Igår var vi ute och åt middag, maten var god men efterrätten var de nja, en degig muffins typ..
Var skönt att få komma ut lite men åt det där lilla "för mycket" så magen gjorde sig som vanligt påmind. Hemma titta vi på film som inte alls var bra.



 Idag som ni förstår känner jag mig trasig, inte hel och saknaden efter min pappa finns här idag.. Ska sätta mig i bilen och ta och åka till hans grav. Där kan jag gråta, prata och längta efter dig.. är jag där känns du så nära. Idag är saknaden STOR!!
Känner helt splittrad utan dig..
Saknar dig min ängel..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar