torsdag 17 januari 2013

Köttfärslimpan

Förkylningen börjar ge med sig.. Hoppas den långdragna förkylningen börjar glida ut mot sitt slut. Känner många som har gått i flera månader o känt sig småkrassliga. Ena dagen bättre än den andra. Men den här gången verkar de ha brutit ut ordentligt. Enligt min läkare har de varit mycket sånt i år.. Ja, bara att stå ut. Billy han är också riktigt dålig.. Min lilla korv..
Jag tycker jag sover dygnet runt.. Men tydligen är de vanligt med den sjukdomen jag bär på.
Fick nya remisser, ny röntgen att gå till. Bara se glad ut och gå på Provtagningarna och hoppas jag får ett bokmärke också.

Saknar min pappa just nu, mycket tankar och tankar som går till min farbror som inte alls mår bra. Måste åka och tända ljus så fort orken efter sen grymma förkylningen har släppt. Finaste pappa <3 Åsa vi pratade om "dolce gusto" och köpte en ny smak idag som jag tror du skulle gilla.
Billy gjorde stora köttbullar.. Nä, smeten till köttfärslimpan

Nä, nu är det sovdags!!
God Natt!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar