fredag 4 januari 2013

Ingen sömn i Åre inte...!!

Kom fram till Åre klockan 19.00 ungef
är. Packa upp all packning vi hade med oss och vi blev snopna över hur stort det var här och fräscht. Skulle lätt få plats till upp mot 10 vuxna personer. Finns så många sängplatser. Musse var gullig lagade spagetti med köttfärs.. Vilket som var god, mot vad han brukar göra.. (Förlåt men den var jättegod). Sedan spela vi "plump" (ett kortspel), alla utom Billy. Gubbarna drack öl till bastun och vin efteråt. Rebecca unna sig ett glas vitt.
Sedan blev de läggdags för alla utom mig.. Marcuz fastna i en film.
Är trött som få för jag var tvungen att sitta uppe med Marcuz för han vill "Gremlins" på tv:n som sluta runt två.. Jag gick runt o plocka undertiden..
När han väl gick o la sig och för att sova började han och Billy och att tjafsa o bråka o föra massa väsen för en kudde som de finns flera stycken av här. Sa till och sprang upp och ner från min säng tills jag blev gråtfärdig, så trött var jag.. Tillslut väckte jag Musse MEN "tack" för den hjälpen!!!!! Bytte sängplatser för dem o då börja Billy o Julia i stället.. Nu är klockan snart halv fyra!!! Ont har jag lyckats få, och står nu i köket o dricker kaffe för att få smärtstillande tabletter att fungera. Allt som börja bra slutade i kaos!! Jäkla ungar rent ut sagt!! Självklart är jag ledsen eftersom jag är så trött o smärtan hann ikapp mig!! Tyckte faktiskt att Musse kunde sagt till.. Men nä, han gick upp när jag väckte honom o gick och pissa.. Sa något elakt dumt till mig i stället för att säga till grabbarna...Nu har de äntligen somnat.. Så nu ska jag sova om de går nu efter att jag fått ont med.. Brukar vara lite siochså med den saken om jag har ont..

God Natt/God Morgon!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar