onsdag 16 januari 2013

Åre produkter

Ett jättesnabbt inlägg innan jag ska springa ut med hunden och därefter duscha.
Har legat däckad sedan i lördags och sovit dygnet runt. Idag blev Billy The Kid ordentligt sjuk han med.
Suttit en stund och letat efter gardiner, eventuellt tyg så man får sy själv. Nu har jag haft de gamla gardinerna nåt år så nu är de dags för byte. Mattor också. Fast de är ju lite dyrare. En sak i sänder.

I morgonbitti ska jag till läkaren. Får se hur det går. Därför tar jag en dusch nu så slipper jag stressa järnet i morgonbitti.

Jag måste bara rekommendera världens godaste chokladdryck. Farligt god och kommer från "Åre Chokladfabrik" 
Finns faktiskt att beställa från nätet..
"BESTÄLL HÄR"
Köpte även när vi var i Åre dessa strutar och dessa strutar har jag sett lite var stans.. Finns i massa olika smaker och olika "budskap".. Köpte en till mig och en till mamma när jag var till Åre.
Men jag måste göra en beställning på drickhokladen..

"Handgjorda chokladparaliner från Åre Chokladfabrik "Glad Vinter" med smak av "Irish Cream, Whisky, Ljus Chokladkola, Hallon"
Köpte även ljus när jag var i Åre till mamma och även till mig. Mamma köper ju så ofta massa gulliga ting till mig jämt.
Till Mamma Men texten "Om du inte tror på Änglar...har du inte mött min mamma."

KLINTA Vanilj & Chilli av vegetabiliska oljor & doftolja. Massageljus handgjort i England av ingredienser från Förnyelsebara resurser. Innehåller ingen paraffin, mineraloljor eller djurprodukter.

KLINTA Cederträ & Bärnsten.....
Finns att HITTA KLINTA HÄR!!

Nu ska här laddas in bilder från Åre.. De får ni senare.. och ut med Trasslet och en het dusch..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar