söndag 16 december 2012

UNGAR vill nu ha önskelistorna!!!!

God kväller på er läsare, vare sig ni är oskyldiga stalkers, vänner, ovänner (har bra en), mina bästa vänner mfl..
Idag har jag haft en tuff natt med smärtor och resten utav dagen med. Satt barnvakt till Wayne men kunde inte lyfta honom pga smärtorna. Så jag och Julia var uppe kl 05.00 idag då den lille rackaren bestämde sig för att gå upp.
Men men.. Så är det med bebisar. Men ack så söt han är.. Fick en lära gåvagn som han kan ha här.. Börjar bli mer rörlig nu den lille  busen. Gud så jag "älskar dig"
Är giftigt trött nu och tänker faktiskt gå och sova. Måste få sova.. Fast jag sover mycket egentligen ändå nu förtiden. Har med alla sjukdomar att göra. Känns som kroppen går på gamla batterier som behöver laddas. Någon som har en laddare för oss trötta stackare. Tror banne mig den där sprutan jag fick dagen före jag drog till London har gett mig något skit. Man ska vara frisk när man tar den och jag var ju småförkyld.. Till och med så trött att jag inte  ens orkat tända de tredje adventsljuset i staken.


Efter Rebecca hämtat Waynis så sov jag till halv fem för sen åka till gravarna och tända ljus inför tredje advent.
Rebecca hade också kolla igenom vad hon ville låna av julservisen och de var kaffeservisen, uppläggningsfat, skålar äggfat och alla glasen som hör till.
Är rädd om det och det är sköra glas, så du får vara försiktigt Rebecca..
Lille Wayne fick en vintermössa av Lundmyr som sitter fint till overallen..

Mamma och jag var in och handlade på ica i Nykvarn.. Fick lite söta julprylar som hon köpte när vi var och handlade facklor. Facklor till gravarna.. Efter vi vart på gravplaserna...Och så fika vi hos mamma på minicupcake och kaffe.. inte speciellt goda, de där cupcaken,, London hade bättre.

Dessa fina fick jag från mamma och ska ha dem i köket någonstans.


   God Natt – nu ska jag drömma om tomten …




PS: Alla mina barn!! får inte jag in önskelistor i morgon så får den som ej lämnat in en varsin "Alladin ask" i Julklapp!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar