fredag 28 december 2012

Less o ledsen

Deppar idag pga att jag slog mig sönder o samman.. Ramlade för att de var snorhalt ute och slog givetvis i ryggen där jag har som ondast. Inte nog med det så hade jag mobilen i handen så dem flög all världens väg och glaset på mobilens framsida gick i sönder :-(
Verkar inte billigt att laga heller..
Blir skitledsen för här får jag nåt jag önskar mig o är glad o stolt över. Bra kamera o älskar att leka med med foton. Går ju inte alls det nu när man inte ser hur man gör..
Jag som tänkte fota o sånt i Åre medan de andra åkte skidor..även filma o göra om bilderna. De var de enda roliga med att åka dit.. Kan ju inte åka skidor pga smärtorna. Sitta 70-80 mil o få sjukt ont av bara det.. Jag ger upp, allt är bara otur för mig..sitter på altanen med en cigg o gråter .. Jag som var så glad över mobilen, jag längtade efter att få fota och filma i Åre.. Allt skiter sig jämt, jämt!! Är både ledsen och ont som om man brutit ryggen..
Känns liksom som jag kan vara hemma med djuren i stället.. Sitta i en stuga 24/7 känns noll kul just nu. Ursh, fy så ledsen jag är.. Varför ska allt jävla skit hända mig!! Är så trött just nu på elände efter elände!!
Ledsen tjej idag!!
Dessa kan man väl elda med om de blir kallt va? Har ingen nytta av dem längre och inte min IPhone 5 heller..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar