söndag 16 december 2012

Lilla plutt är här..

Hej på er som överlevt snöstormen..
Vilket väder idag va? Inte ens hunden vill ut.. Mycket mindre jag..
Idag är jag som vanligt trött och mördande ont i ryggen som strålar mot höger sida utav magen.
Idag fick jag lussebulle-frulle med "Nettan" vid åtta snåret. Inga barn var vakna så vi hade en trevlig och mysig morgon tillsammans.
När "Nettan" åkte hemåt så vart jag trött och smärtorna var på väg tillbaka. Så bag la mig med tab:en för att kolla dagens avsnitt av julkalendern. Och gissa, lagom när jag somnat så började telefonen givetvis att ringa. Och sådär höll de på tills jag skrev meddelande på FB att jag stänger av ljudet på telefonen. När jag vaknade hade jag flera missade samtal och sms.
Runt halv fyra kom Edwin och Rebecca med Waynis som skulle sova över hör medan pappa o mamma käkade julbord. Även Alexsandra och Lennze var med och käkade. Sedan har kvällen bara flutit på och Wayne kom i säng runt 22.00.
Stora jätte sårskorpor har han på rygg och mage. Ser riktigt äckligt ut. Och smittardet eftersom jag fått liknande på handen. Så de bli till att uppsöka läkare på måndag o införskaffa antibiotika. Hoppas inte barnen här får det.. Iallafall inte lagom till jul.

Natt nu och orkar inte skriva. Ont och trött så jag säger God Natt.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar