tisdag 11 december 2012

Inget bullbak idag heller!!

Va hände?
De blev inga lussekatter idag heller.. Så jävla typiskt! Är förbannat trött, sovit mig igenom 2 dagar nu i stort sätt. Orkar knappt stå på benen pga trötthet.. Och så gör de ont också. Vilket med gör de tufft. Och lussekatterna som skulle göras i söndags, sen igår och nu idag.. Blir de uppskjutet till i morgon nu?
Nåja, i morgon måste de ju verkligen göras. För på torsdag är det ju lucia. Vad är lucia utan lussekatter? Just det, ingen lucia!!
Musse är snorig och förkyld och jobbar massor ju nu, lider med honom något fruktansvärt faktiskt. Här hemma ligger jag med noll ork o ont och så har jag inte ens middag, ej heller handlat tills han kommer hem helt slut.
Jag lovar jag försöker men min energi finns inte, smärtan är precis lika jobbig. Får dåligt samvete.. Nån som vet hur jag hittar orken? Enligt medicin läkaren så är de så här med sjukdomen jag bär och även sprutan jag fick.. Men va fan de är inget liv längre. Sova igenom livet är väl inte riktigt vad jag vill.

I morgon ska jag tvinga mig till o göra de där lussekatterna redan på morgonen. Röja lite och hälsa på hos Laila på sjukhuset.
Telefonen har gått varm idag, så fort jag slumrar in så ringer det. Rebecca ringde 4 eller 5 ggr idag och vi prata om allt möjligt. Så som barnsjukdomar till konstiga människor man har runt omkring sig och om julen. Min "Wifey" kommer också till Rebecca fast något senare än andra. Gissa om man är glad!? Min finaste och härligaste vän någonsin. Trots att vi bara känt varann i 3år är de som vi känt varann sedan spädbarn. Hon känner mig rakt igenom och jag henne.. Hon förstår utan att man behöver säga nåt. Goa du, Johanna!!!!
Ska ta mig en "latte" och slumra i soffan med "hjärtat" mitt.
Ska ta o mixa ihop lite bilder från London, om jag inte somnar förstås..
Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar