söndag 2 december 2012

Dagens och kvällens bravader

God kväller i stugvärmen..
Idag har jag haft ONT så de lär till duga. Bara och bita ihop det.
Har varit hem till Rebecca och Edwin samt lille Wayne och fikat på lussekatter och pepparkakor.
Lämnade julkalendern och Wayne fick dagen till ära öppna 2 st packet.
Vi hamrar och spikar och bygger en.. julkalender?

Titta så fint resultatet blev.. Wayne's första julklappskalender..

Mamma och Wayne plockar ner nr 1och nr 2

Spännande.. Fast är det kanske mest mamma som tycker det är mest spännande? Alla mina kids är uppvuxna med julklappskalender, så de är en självklarhet att barnbarnen ska ha de samma.



Smakar rätt ok och de prasslar.. Vad kan det vara?

Här går det vilt till..

Prövar nya haklappen.. hihi vilken min
 Alexsandra kom också till Rebecca för att möta upp mig. Vi skulle åka ut till mamma/mormor för att gå igenom Londonresan och vilka utflyktsmål vi ska på.. Vilket blir Madame Tussauds, Sea Life Aquarium, London Eye och The London Dungeon..
Så var vi och tände ljus och facklor på gravarna, det är ju första advent idag.. Försöker så mycket som möjligt att alltid ha det tänt hos pappa, lillebror och farfars gravar nu vid vintertider. Och idag är det ju första advent. Och pizza på "Goggos" i Nykvarn fick det bli och en adventsfika hos mamma.

Pepparkakor och lussebullar hos mamma..
 Nu är jag hemma, sett på solsidan medan Alexsandra satt vid datorn och skrev ut papper.
Vet ni.. Varannan måndag ska Alexsandra sova hos oss för att hon öppnar på jobbet. Gissa om jag blev glad, vad jag ska pyssla om henne.. Min tjej <3 p="p">Nu orkar jag inte skriva mer för idag, nu är tröttheten här och driver mig nog till sängs strax..

God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar