onsdag 26 december 2012

Fina julklappar

Hej och God fortsättning på julen allihop.
Jag är så otroligt trött md sömnbrist som är till duga. 2 stycken har åkt iväg för att titta på hockeymatch och en kom precis hem efter shopping på stan för sina presentkort.
Tänkte bara göra ett inlägg nu och visa upp mina fina julklappar jag fick, sedan tänker jag lägga mig på soffan och slumra. Sitter nämligen redan här och slumrar till då och då. Men så är jag faktiskt inte bra heller.. Äter pencillin 3 ggr mot "halsfluss", som lille busen Wayne har smittat mig med när han hade "svinkoppor" (svikoppor och halsfluss är samma virus).
Här kommer mina fina julklappar, och jag är mer än nöjd. Tusen tack alla rara <3 p="p">
Fick cupcake Maker av Alexsandra och Lennze och ett startkit.. hehe, grejen med de här har med London att göra.. Jag typ leta cupcake på varje fik vi kom till.. Nu ska här göras egna cupcakes..

Dyrt märke av nagellack från "Make of Store" underlack för at få fram lyster mm..

En års kalender med motiv av godingen Wayne.. Nedre bilden är tagen utav mig.. Sött..


En iTunes påladdning för att köpa hem saker från App Store så man slipper använda kreditkortet

2 par trosor och ett riktigt najs nattlinne..

Biobiljetter

Ett mini rivjärn, används för riva vitlk eller ost över maten vid köksbordet

Jättefina doftljus (ljuälskare)

Biljetter till "Robbie Williams" den 20/7 och 2 hotellnätter i Göteborg

Gulliga änglar

En Dolce Gusto..

Ställ och kapslar till Dolce Gusto..

En ljuslåda från Wayne.. Bra förvaring till mina ljus..

Detta är också London inspererat för alla mina cupcakes jakter.. 2 st läppglans, en skål med polkagrisar och en liten glitterkula där de står "speciell dotter" i.

Carolina Gynningglas

En jättesöt ljusstake för värmeljus

Min iPhone 5 =)

Godiskorg

Ett av dessa populära armbanden

En 2000 kr klänning

2 par Stay ups

ljuslykta
Är sååå nöjd med alla mina julklappar.. Tack alla... Fick allt jag önskade mig och mycket mer där till..
Tack!!!
Tack och ännu mera tack!!!

Nu tänker jag gå och sova en stund-- Är så trött och somnar här framför bildskärmen,,
Fortsätter ikväll o bloggar om gårdagen,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar