torsdag 27 december 2012

Klämdag

Vaknade klockan 07.00 i morse med "smärtor", tycker de börjar bli mycket med att jag vaknar med smärtor och jag är tvungen att gå upp tidig morgon eller mitt i natten för att ta smärtstillande och dricka kaffe för att snabba på tabletternas värkan. 
Var vaken till klockan 08.00 och ringde läkaren som ringde tillbaka och ville att jag skullle komma förbi under dagen.
Somnade om till kl 12.00 då mamma ringde för att fråga om jag hade lust att åka ner på stan för att ta en fika med henne. Men hade precis vaknat av att hon ringde. Duscha och åkte iväg till Sveamottagningen..
Prata lite om saker och ting och så blv det till att förnya visa av dem. Idag äter jag allt detta varje dag, givetvis inte en hel förpackning varje dag..

Sedan gick jag runt en liten stund med Marcuz på stan för att han ville handla för sina presentkort. Och strax därpå blev jag trött som fan. Och då var klockan runt 15.00 och jag trött igen.. Jag är trött hela tiden i stort sätt. Så fort jag sätter mig så slumrar jag. 

Igår hittade jag en barndomsväns på Facebook som heter "Marie E" och vi pratade bort 2 timmar i telefonen. Så kul att prata med henne när det är åratal sedan vi pratades vid.. Så mycket som hänt i hennes liv som med mitt.. Jätteroligt faktiskt..
Därefter har jag bara velat sova.. Sätter jag mig ner så slumrar jag och att blogga är en pina.  
Funderar på en bloggpaus tills jag hämtat mig lite.. Jag vet inte.. Vi får se.. 
Köpte mig ett svart bloggskal till min Iphone 5 idag. Har ju liksom igen 4 längre, utan stegat upp till nr 5 som jag fick i julklapp..
Utav Billy fick jag 3 st skal igår.. Hehe en kanin, fast den kan man ju inte ha i fickan precis.. Gillade tofsen.. haha..


Nä, jag är så trött att jag måste S O V A NUUU!!! 
God Natt på Er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar