torsdag 6 december 2012

Lämnat Sveriges snökaos

God kväll kära läsare.. Nu är vi i London även om de såg mörkt ut ett tag att komma iväg.
Försening med en timme pga för mycket snö på start och landningsbanorna. 20-30 plogbilar plöjde snö.
Vi kom iväg och sen har jag fått höra att planen blev inställda idag från Arlanda.
Har sovit dryga timmen på planet på mer än ett dygn. Nu sover mamma och Alexsandra, eller de försöker väl.
När vi landade så fick vi åka Taxi från flygplatsen till hotellet här i "Paddington". Var ju riktigt billigt att åka taxi, drygt 1000 kr för den resan och 1 timme och 15 minuter tog det hit. Vi bor på ett hotell som heter "Norfolk Plaza Hotell". Och hotellet är som de övriga i London. Vi checka och drog iväg till "KFC" och fick inte ens i mig bråkdelen av den maten..
Sedan tog vi en tur mot "Primark" som Alex shoppa loss på. På väg dit åt jag min första Cupcake åt jag på vägen dit och så åt vi en varm toast där på vägen hem och stället hette "Costa Coffee".
Nu ligger jag i sängen med smärtor, tagit morfin, så hoppas jag får sova. Har ju trots allt varit vaken i nästan 1 1/2 dygn nu.
Nu ska jag sova.. Mamma snarkar nu..Zzzz.. Jisses, får nog peta till na..

God Natt från London..












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar