tisdag 18 december 2012

Pepparkakor

Hej i julstugorna!! Hur är de med julstämningen? Här har granen blivit klädd och de luktar pepparkakor i mitt hus här på Villa Ville Kulla. Marcuz har gjort både pepparkakor och pepparkakshus. Duktig pöjk.
De är tusen och en grejer som ska göras fram till jul, men samtidigt så känner jag lite att de får bli lite som de vill i år. Jag kan inte prestera hur mycket som helst, samtidigt är julstämningen som bortblåst i år. Men den kanske kommer, va vet jag.
Hur som helst så har jag blivit tvungen att säga ifrån mig till att sitta barnvakt på nyår. Wayne skulle nämligen vara här, men de går inte.. Kan inte ens lyfta upp honom.. Trist, men så är det. Smärtorna har blivit för svåra. Tur att det fanns en backup som "Edwins" mamma..  I morgon är det sjukhuset och få sprutor för att toppa smärtorna.
Jag är trött nu eftersom jag tredubblat min vanliga dos av mediciner, trots det har jag fortfarande ont. Hoppas på förbättring i morgon efter sjukan.
Trött är jag vilket fall som helst. Tror jag går och lägger mig snart.
Fått in lite önskelistor:
JULIA... önskar detta!
  • Biljett till Black Veil Brides
  • Pole dance kurs.. (glöm de du unge)
  • Skärp
  • Ringar
  • Navel och tung piercing 
  • Halsband
  • Skinn/jeans jacka
  • Svarta cowboyboots
  • Underkläder
  • Smink
  • Piercing till löppen
  • Färgade linser röda/svarta
  • Väska med nitar
  • Iphone 4s
  • Mobilskal, svart laddare, svarta hörlurar
Och tusen saker till..

Nä nu era tomtenissar och tomtegummor nu ska jag inta soffläge.
Min halvtama ekorre som tassar runt hos oss.

Julblomman jag fick av mamma

Marcuz fina pepparkakshus..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar