torsdag 20 december 2012

Ont i halsen..

Väntar på sönerna som skulle handla julklappspapper i en närliggande butik.. Va gör de då?, jo de drar ner på stan för attt handla detta och jag har inte tid med att de drar iväg på äventyr jag inte bett om. Jag och Marcuz har läkartid på "Närakuten" kl 17.30. Grr* Ungar som inte gör som man säger är inte kul.
Marcuz och jag har ont i halsen och har fått de nog från Wayne. Svinkoppor och halsfluss är samma virus.

Var ner på stan en sväng och köpte lite julklappar och efter e timme hade jag så ont att de var bara att åka hem de.. Men några klappar blev det iallafall. I morgon blir de massor till.. Kommer gå hög som ett hus från butik till butik för julshopping.
Är ni klara med julklapparna? Eller är ni som våran familj? Ute i sista stund?

Bilen fick tina idag på Kringlangaraget.. Igloobil har de blivit eftersom jag inte kört så mycket på sista tiden..
Sitter just nu och checkar in listorna och checkar av vad som är köpt och inte köpt..

Här är Alexsandras och Lennzes önskelista:

  • Presentkort på Ikea, så vi kan köpa en byrå.
  • Presentkort på ving.
  • Lite mörkare gråa tjocka badlakan.
  • Sängkläder.
  • vitt dubbelsängslakan.
  • Långa kaffeskedar.
  • Ny soda stream maskin
  • Knivslip
  • Grytlappar och kökshanddukar
  • Blomspruta i metall
  • Pastblommor
  • Stekpanna
  • Presentkort på bio
  • Gynningglas
  • Fina ljus.


En igloo!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar