lördag 15 december 2012

Tankar

Klockan är massor, jag är trött men värken är så förbannat jobbig att de blir vakennätter ibland.
Snart är det jul!! Julklappen har jag redan fått egentligen. Inget som du skulle önska dig. Jag kommer få kämpa med ett högt pris och obehagliga undersökningar i minst ett år.
Därefter har jag ytligare två sjukdomar som jag ska tampas med, vilket också ger smärta och nedstämdhet.
Jag har yttrat mig om Endometrios och Adenmyos (vilket egentligen är samma sjukdom). Men de 2 nya domarna medför smärta, rädsla, sorg, ångest och oro samt så blir jag arg på hela situationen.

Kommer förflyttas till Huddinge Sjukhus för behandling.
Sedan finns det alltid folk som har en avundsjuka, en avundsjuka på vadå?
Jag har barn, jag har en man och jag har barnbarn, jag är som ALLA vet bonusmormor. Och jag älskar detta lilla knyte. Tar mig an honom som jag kommer att göra med ALLA mina framtida barnbarn. Jag älskar att ha honom här.. Spelar ingen roll om jag knappt kan röra mig pga smärta.
Jag finns i alla lägen!! 

Älskar min familj!!
Ni är mitt stöd!!
Mina fina vänner för ni är också mitt stöd!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar