söndag 23 december 2012

Fina naglar

God morgon i stugorna, här är jag uppe sen 04.50 pga smärtor så klart.
Igår var jag med Reijo och julhandlade på "Alpingaraget" och köpte en julklapp där. Den dyraste hittills., hoppas han blir glad, den som får den..
Sedan var det lite grejer till ungarna som var kvar. Nu är jag helt och hållet klar med alla barnen och barnbarnet och de flesta vuxna.. Det är bara en ända klapp kvar och jag måste åka till Skärholmen o leta idag.. Den är svår att hitta.
Skulle fixar mina naglar i går morse men missade tiden pga att jag var vaken hela natten för jag hade ont.. Och somnade 6.30 Och skulle upp kl 7.30 eftersom jag hade ställt kl men hörde den inte eftersom jag var halvdöd av trötthet o smärtor så missa jag tiden. Blev så arg o ledsen på mig själv och skrev min status om det. Då dök det upp en räddande ängel som erbjöd sig att hjälpa mig. Dock jobbade hon i Farsta igår men är normalt i Södertälje. Vi åkte dit och proffs som hon är och gjort så många naglar så blev jag jätteglad. Fick de för halva priset också eftersom vi är gamla arbetskompisar.
Känner mig så fin och kvinnlig i mina fina naglar. Och så gick jag ett armband och ett halsband till klänningen i morgon.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar