söndag 9 december 2012

Andra advent och kallt

Jag är så trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Flera dygns dålig nattsömn har tagit musten ur mig, plus medicinerna samt att jag inte alls mår bra.
Väntar på middagen som Julia håller på att kokar ihop. Blir kyckling, ris med jordnötssås.
Var ut till gravarna eftersom det är andra advent idag, jag och Julia åkte från ena stället till det andra.. Tänt till andra advent ska de bara vara..


Iskallt var det ute så jag och Julia frös både händer och fötter av oss. Så när vi kom hem var det varm choklad i min "Starbucks" mugg som gällde och på med mysdressen.
Efter middagen blir det att vila ögonlocken en stund i soffan och en varm "latte".
Hoppas jag kommer igen efter en stunds vila så jag orkar blogga om "London"..
Och staken är givetvis tänd den också.. Andra advent redan..


See You!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar