tisdag 16 oktober 2012

Tisdag, en knorrig sån

Tjohej!! Tisdag som jag har tjattrat bort över en kopp kaffe i sällskap av besökare eller i telefonen.
Farmor var över med ett foto till en grej jag ska göra i morgon. Sen tjattrade jag bort en timme med Marie.
Slumra in på soffan med smärtor som jag tidigare vaknade med. Tröttheten är jobbig för har inte sovit många timmar i stöten på drygt en vecka.
Hur som helst var Rebecca över med Waynis så man fick gosnosa lite på min bebis. Stor kille nu, två små tänder har pluppat upp och sitta kan man göra alldeles själv.
Har här på kvällen packat prylar till kunder från Tradera. Rebecca fick lära upp mig. Därpå har jag känt mig småtjurig och småarg över magont.
Håller på att göra en fruktsoppa till middagen vi ska ha på lördag.. Häxdryck som jäst på altanen nån vecka.. Jisses..
Bilden på Trassel när han beter sig som karlar gör mest.. Gömmer huvudet i sanden.. Haha!!
God Natt med er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar