tisdag 23 oktober 2012

Kafferep

Är inte riktigt i form för att blogga, har sjukt ont och vägrar läkarvård. Vad ska jag med en jävla massa morfin in pumpande i ådrorna för? Blir jag bättre då? Inte ett dugg, smärtan lindras ett tag för att sedan falla tillbaka.
Väntar på Rebecca ska komma över och ta en kaffe med mig och så gosa med lille Wayne. Edwin är i Tyskland och gör stora affärer.. Du gynnar väl mig sedan Edwin?
Julia är hemma och Billy drog iväg nånstans. Fryser gör jag också.. På lördag drar Mackan till Österrike med sin far för att åka skidor. Hm.. Oroas över den klantiga ungen som brukar åka utför rakt ner i något hinder för sedan få sy lite här och där.

Nä nu ska jag göra annat i väntan på fina Rebecca <3 p="p">Och jag får gosa med världens sötaste, får du? ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar