lördag 27 oktober 2012

Rosa chi finns!!

Ligger på sovan och är trött.. Sovit ett par timmar.. Men va hjälpte det? Nada! Trist har jag också, samtidigt lite småsur över att folk gärna vill bestämma hur jag ska göra på "Alla Helgona Helgen". Bestämmer väl själv hur jag vill göra och ha det.. Suck!!
Idag var jag ner på stan och köpte vantar till mig och 2 par byxor åt Billy. Växla lite gåvor också. Pund till 20 åringen och Euro till sonen. Lite färdkost och en tidning fick han med sig. Min lilla myra, saknar honom så mycket redan. Brukar inte vara ifrån varann så här. Mammas hjärta blöder.
Igår färga vi svanstippen på "Trassel" med karamellfärg. Hihi de är ju Helloween ju. Precis varit ute med Trassel och fy så kallt det är ute. Och kallare blir det..
Vad gör ni en lördagskväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar